اخبار بدنسازی و فیتنس

دکتر جیم استوپانی کیست ؟

جیم استوپانی مدرک دکترای خود را در رشته ی فیزولوژی ورزشی و رشته ی فرعی بیوشیمی از دانشگاه کانکتیکات دریافت کرده است.پس از فارغ التحصیلی ٬ در تحقیقات فوق دکتری با اعتبار جان بی مشغول شد . آزمایشگاه و دپارتمان فیزیولوژی سلولی و مولکولی در دانشکده ی پزشکی یل مکانی است که او تاثیرات ورزش و رژیم غذایی بر تعدیل ژن در بافت عضله ای را مورد بررسی قرار داد. او جایزه ی اولین محقق در علوم ورزشی سال ۲۰۰۲ را توسط جامعه ی فیزیولوژیکی آمریکا به خاطر تحقیقات عالی اش دریافت کرد . اخیرا جیم وبسایت تناسب اندام خودش با نام www.jimstoppani.com را راه اندازی کرده است .

او هزاران مقاله ی ورزشی ٬ تغذیه و سلامت نوشته است و مولف دایره المعارف عضله و قدرت ٬ مولف همکار در تالیف کتاب پر فروش نیویورک تایمز با نام ۳۶۰ رژیم و سبک زندگی فوق العاده و مفید ٬ مولف همکار کتاب بازو و بالا تنه ی قویتر و مولف همکار بخش “نیازهای تغذیه ای ورزشکاران قدرتی/قوی”در کتاب ضروریات تغذیه و مکمل های ورزشی میباشد . دکتر استوپانی خالق ۳۶۰ رژیم فوق العاده در کتاب ۳۶۰ رژیم وسبک زندگی فوق العاده و مفید و خالق رژیم غذایی موجود در کتاب زیبایی اندام عالی ماریو لوپز میباشد .

دکتر استوپانی مشاور تغذیه و سلامت مشتری های معروف بسیاری از جمله ال ال کول جی , Dr Dre رپر معروف , دیواین”د راک”جانسون , و ماریو لوپز میباشد و در برنامه ی تلوزیونی NBC به عنوان یک تغییر دهنده ی زندگی و به عنوان یک متخصص در برنامه ی تلویزیونی SPIKE حضور پیدا کرده است . استوپانی در حال حاضر در وبسایت بادی بیلدینگ امریکا نیز دارای صفحه و کانال شخصی میباشد و جدیدترین روش های تمرینی ابداعی خود را در این وبسایت با شاگردان خود در میان میگذارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *