اخبار بدنسازی و فیتنس, اخبار سلامت

آیا باید از همه ی کالاهای ایرانی بدون در نظر گرفتن سطح کیفی حمایت نمود ؟

به تازگی یکی از کاربران سوالی پرسید که شاید در ذهن بسیاری از شما عزیزان نقش بسته باشد به شرح زیر :

وقتتون بخیر
مکمل هایی که در داروخانه ها عرضه میشن کاملا قابل اعتماد هستن ؟ که ۱۰۰ در صد در کشور امریکا پر شده باشن نه کشور امارات و …؟

این سوال مارا بر آن داشت تا علاوه بر پاسخ به این سوال ؛ توضیحاتی نیز در رابطه با موضوعات مرتبط به صورت کلی و کوتاه ارائه نمائیم . اگر محصولی پر شده باشد ٬ در توضیحات و بسته بندی ؛ توضیحات مربوطه ارائه شده و توسط ارگانهای نظارتی و قانونی تمامی این موارد چک میشود ٬ در مراکز معتبر فروش محصول پر شده یا همان تحت لیسانس به اسم تولید و بسته بندی مبدا برند تخلف سنگینی محسوب میشود و دارای پیگرد قانونی میباشد و شما میتوانید این موضوع را از طریق وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو و…پیگیری نمائید . به هر حال نمیتوان منکر بود که در هیچ داروخانه ای در هیچ کجای کشور هیچ تخلفی صورت نمیگیرد ٬ پس سعی نمائید مکمل خود را از داروخانه ای معتبر و شناخته شده تهیه نمائید .

محصول صد در صد تولید ایران یا پر شده در ایران ٬ مسئله این است

همچنین در نظر داشته باشید ٬ یک محصول تحت لیسانس و یا پر شده (ممکن) است کیفیت نسبتا پائینتری به نسبت محصولات تولید و بسته بندی مبدا برند داشته باشد اما این محصول تقلبی نیست چرا که در یک کارخانه و شرکت مورد تایید و تحت نظارت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو این فرآیند که البته (تولید) محسوب نمیشود انجام شده است . این که این نظارتها و آزمایشات تا چه حد سخت گیرانه باشد یا نباشد و اینکه تا چه حد به صورت تصادفی محصولات مورد آزمایش قرار گیرد تا حفظ کیفیت در دستور کار شرکت به اصطلاح پر کننده قرار گیرد بر عهده واحد های نظارتی میباشد .

کارگاههای زیر زمینی غیر مجاز تولید مکمل تقلبی و خطرناک !

برخی کارگاههای زیرزمینی اقدام به پر نمودن مکمل غیر مجاز با انواع مواد ناشناخته و تقلبی مینمایند که اینها کاملا غیر قانونی هستند و اتفاقات گاها مرگباری نیز در اثر استفاده از مکمل تقلبی به وجود می آید ٬ پس مراقب محصول پر شده تقلبی باشید که حساب آن از محصول پر شده توسط شرکت معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت کاملا جداست !

هدفگذاری بادی من در حمایت از تولید ملی چیست ؟

اکثر شرکتهای خارجی ٬ عاشق سود کم و حمایت از حقوق مشتری نیستند و آنها نیز اگر فرصت نمایند و بتوانند گریزی میزنند ! نظارت بسیار سنگین و دقیق به همراه قانون مداری است که باعث میشود در یک کشور اروپائی و یا یک برند امریکائی یا به اصطلاح کشور های توسعه یافته همه موارد در نظر گرفته شود و در پایان کیفیت محصول و کالای تولیدی در بالاترین حد ممکن قرار بگیرد و امنیت و سلامت کالا به صورت کامل چک میشود . در حال حاضر تمامی محصولات بادی من را میتوانید به صورت تولید و بسته بندی کشور مبدا برند تهیه نمائید . متاسفانه فعلا پیشنهاد خاصی از سوی برند با کیفیت داخلی صد در صد ایرانی در زمینه مکمل دریافت نکرده ایم تا بتوانیم حمایت ملی در این زمینه انجام دهیم . به دلیل اهمیت سلامت عزیزان وزرشکار که سرمایه ما و سرمایه کشور هستند ٬ تا پیدا نکردن یک برند با کیفیت مکمل ورزشی غذایی ایرانی که صفر تا صد آن با حفظ کیفیت در داخل تولید شده باشد ٬ اجازه ورود برند بی کیفیت به سایت داده نمیشود تا سلامتی جوانان ما به خطر انداخته نشود و اعتبار بادی من نیز لکه دار نشود . در این زمینه نظر سنجی های بسیاری قرار داده شد و ما با توجه به نا رضایتی اکثریت کاربران در این زمینه مواجه شدیم و این تصمیم اتخاذ شد تا در حال حاضر فقط و فقط مکمل تولید و بسته بندی اروپا و امریکا با مجوز وزارت بهداشت به فروش برسد ؛ در واقع همان مکمل تولید و بسته بندی مبدا برند . اینکه یک برند مواد اولیه از کشور های درجه ۲ و ۳ دنیا وارد نماید و آنرا داخل یک قوطی پلاستیکی ریخته و برچسب تولید ملی به آن بزند از نگاه هیچکس تولید ملی محسوب نمیشود . خوشبختانه در زمینه لباس ٬ برند مومنتوم ؛ و در زمینه تجهیزات ورزشی برند چمپکس دارای کیفیت خوبی در میان تولیدات ایرانی هستند و ما به سرعت زمینه حمایتی را فراهم نمودیم و حدود ۲ سال از آغاز همکاری با این عزیزان میگذرد .

نظرات و پیشنهادات خود را در همین پست با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید . نظر شما در مورد مکمل های تحت لیسانسی که در داخل پر میشوند چیست ؟

دیدگاهی در مورد “آیا باید از همه ی کالاهای ایرانی بدون در نظر گرفتن سطح کیفی حمایت نمود ؟

  1. Avatar Sali گفت:

    من شخصا چند وقت پیش گینر تحت لیسانس استفاده کردم، متاسفانه فقط پولمو حروم کردم،هیچ تاثیری رو وزنم نداشت ضمن اینکه طعم فوق العاده افتضاحی داشت و بزرو با پودر قهوه یا عسل میتونستم بخورمش. در کل پیشنهادم به همه اینه که بخاطر سی چهل تومن پول کمتر اشتباه منو تکرار نکنن. البته مکمل های اورجینال هم خوب و بد دارن بهترین کار اینه که از چند نفر که تجربه مصرف انواع مکمل هارو داشتن مشورت بگیرید و بهترین برند رو انتخاب کنید.

  2. Avatar Majid گفت:

    بنده متاسفانه یا خوشبختانه هیچ اعتمادی ب کیفیت و کمیت تولیدات تحت لیسانس داخل ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *