آب هویج
اثرات آب هویج بر روی کم کردن وزن
مرداد 31, 1395
کراتین
جدیدترین مطالب روز راجع به کراتین
مرداد 31, 1395
نمایش همه

۲۵ روش مفید برای ازبین بردن چربی های پهلوها

چربی پهلوها

انجام ۱۰۰۰ دراز و نشست در روز، با چربی اضافه‌ی دور کمر شما مبارزه نمی‌کند

آیا می‌خواهید از شر چربی پهلوهایتان خلاص شوید؟ اینکار، آنقدر که فکر می‌کنید آسان نیست، اما امکان پذیر است.

انجام ۱۰۰۰ دراز و نشست در روز، با چربی اضافه‌ی دور کمر شما مبارزه نمی‌کند، اما در صورتیکه توده‌ی چربی کل بدنتان کاهش یابد، چربی پهلوهایتان را هم از دست خواهید داد. حالا زمان آن است، که راه‌هایی برای سوزاندن چربی بیشتر بصورت روزانه پیدا کنید تا از شر چربی پهلوهایتان خلاص شوید.
با این روش‌ها می‌توانید شروع به خلاص شدن از شر آنها کنید:

پیاده روی

۱. علاوه بر تمرین معمولتان، روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید.

از پله‌ها بالا و پایین بروید

۲. هر روز، ۲۰ دقیقه از پله‌ها بالا و پایین بروید، یا برای رفت و برگشت به دفتر کارتان فقط از پله‌ها استفاده کنید.

گام شمار

۳. یک گام شمار برای خودتان تهیه کنید و هر روز ۱۰ هزار قدم راه بروید.

باغبانی کنید

۴. هر روز، نیم ساعت باغبانی کنید، و کشیدن علف‌های هرز و تمیز کردن باغچه‌تان را به یک فعالیت آخر هفته تبدیل کنید.

شنا کنید

۵. روزی ۲۰ دقیقه شنا کنید.

دراز و نشست

۶. هر روز ۳۰ عدد دراز و نشست، ۳۰ ثانیه پلانک و ۳۰ ثانیه پلانک پهلو (برای هر طرف) انجام دهید.

مصرف نوشابه را کاهش دهید

۷. مصرف نوشابه را کاهش دهید. قند موجود در نوشابه، مستقیما به دور کمر شما از جمله باسن‌هایتان می‌رود.

به عضلات پهلویتان  بیشتر توجه کنید

. بر عضلات مورب‌تان تمرکز کنید! هنگام تمرین دادن مرکز بدنتان، هر هفته به عضلات پهلویتان کمی بیشتر توجه کنید.

عضلات پشت و شکمتان را تقویت کنید

۹. عضلات پشت و شکمتان را تقویت کنید. این کار به کاهش چربی دور میان تنه‌تان کمک خواهد کرد.

تمرین اینتروال

۱۰. هر روز ۲۰ دقیقه تمرین اینتروال شدید انجام دهید. اینکار، چربی شکم را هدف می‌گیرد و از بین می‌برد.

 محصولات گندم کامل استفاده کنید

۱۱. بجای محصولات گندم سفید و تصفیه شده، از محصولات گندم کامل استفاده کنید. آرد سفید، مستقیما به شکم شما می‌رود.

ماشینتان را بشویید

۱۲. ماشینتان را بشویید! حرکت شدید مالش، باسن و عضلات مورب شما را درگیر خواهد کرد، و به شما یک تمرین کاربردی خوب می‌دهد.

کودکتان را در سوپر مارکت بغل کنید

۱۳. کودکتان را در سوپر مارکت بغل کنید و تا زمانیکه از درب جلو خارج نشده‌اید، او را زمین نگذارید.

رکاب بزنید

۱۴. روزی ۱۵ دقیقه روی دوچرخه ثابت تان، تا آنجا که می‌توانید به شدت رکاب بزنید.

خانه‌تان را  تمیز کنید

۱۵. هر روز، خانه‌تان را ۲۰ دقیقه بیشتر تمیز کنید.

با آهنگ برقصید

۱۶. کفش‌های رقصتان را بپوشید و حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آهنگ برقصید. هر چه آهنگ تندتر باشد، بهتر است.

طناب زدن

۱۷. هر روز حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طناب بزنید. طناب زدن، یکی از بهترین اشکال کاردیو برای خلاص شدن از شر چربی شکم است.

پیش غذایتان را بعنوان غذای اصلی بخورید

۱۸. بجای سفارش دادن یک پیش غذا و یک غذای اصلی، پیش غذایتان را بعنوان غذای اصلی بخورید.

بر ساخت عضلات پا و همچنین عضلات بالا تنه تان تمرکز کنید

۱۹. بر ساخت عضلات پا و همچنین عضلات بالا تنه تان تمرکز کنید. شما با تمرین دادن عضلات بالا تنه و پایین تنه، چربی کل بدن را کاهش می‌دهید و از شر چربی پهلوها هم خلاص می‌شوید.

تبر زدن با دمبل

۲۰. نشر جانب، تبر زدن با دمبل، و پهلو با دمبل را انجام دهید. تمام این تمرینات، چربی پهلوهای شما را هدف می‌گیرند.

آب بیشتری بنوشید

۲۱. آب بیشتری بنوشید. هر چه آب بیشتری بنوشید، احساس بهتری خواهید داشت و انرژی بیشتری برای تمرین‌تان دارید.

سیگار کشیدن را ترک کنید

۲۲. سیگار کشیدن را ترک کنید. سیگار کشیدن، نه تنها مانع داشتن انرژی برای انجام تمرینات می‌شود، بلکه متابولیسم شما را نیز کند می‌سازد.

ویدیوی ورزشی تهیه کنید

۲۳. ویدیوی ورزشی مورد علاقه‌تان را تهیه کنید، و حداقل ۲۰ دقیقه در روز، با آن تمرین کنید.

گاراژتان را تمیز کنید

۲۴. گاراژتان را تمیز کنید و تمام جعبه‌ها را خودتان حرکت دهید.

بیشتر تحرک داشته باشید

۲۵. با کودکانتان در چمنزار یا پارک بازی کنید. هر چه بیشتر تحرک داشته باشید، بهتر است.

نویسنده:م حسنی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۵ روش مفید برای ازبین بردن چربی های پهلوها