Are carbohydrates can cause muscle growth are?
آیا کربوهیدراتها اثر مناسبی در رشد عضلانی دارند؟
اسفند 12, 1394
Essential-Nonessential-Amino-Acids1
نقش آمینو اسیدها و پروتئین در عملکرد ورزشى چیست ؟
اسفند 12, 1394
نمایش همه

به روند چربی سوزی بدن با خواب منظم سرعت ببخشید

sleeping burning fat

حتما شما تاکنون شنیده اید که به طور میانگین خواب کمتر از ۶٫۵ ساعت و نیز بیشتراز ۸٫۵ ساعت با میزان درصد چربی بالاتر بدن ارتباط دارد. مطالعه جدیدی که در مجله American Journal of Health Promotion منتشر شده است این مساله را گوشزد می کند که خواب منظم و ساعت بیداری به طور مرتب با میزان کمتر چربی بدن ارتباط دارد.

محیط تاریک یکی از مهمترین پیش نیاز های خواب مناسب


محققان عادات خواب ۳۰۰ خانم دانشجو را در عرض چند هفته مورد بررسی قرار دادند. انها دریافتند که میزان چربی بدن افرادی که ساعات خواب و بیداریشان در هر روز نسبت به روز قبل بیشتر از ۹۰ دقیقه تفاوت داشت بالاتر از گروهی است که این تفاوت کمتر از ۶۰ دقیقه است.
افق روشن تر:
تنظیم ساعات خواب و بیداری به طور منظم در هر روز کار سختی نیست. برای افزایش کیفیت خواب دمای اتاق خوابتان را پایین نگه دارید و تا حد امکان محیط خوابتان تاریک باشد.البته تمرینات و ورزش مداوم نیز به کیفیت خوابتان کمک می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به روند چربی سوزی بدن با خواب منظم سرعت ببخشید